سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

مسابقه

زیباترین نامه من به خدا
 

{برای اولین بار مسابقه وبلاگی با هدیه ای کوچک از وبلاگ سایه روشن تقدیم می گردد}

یک بار دیگر از همه دوستان شرکت کننده در مسابقه و کسانی که در نظرسنجی شرکت کردند تشکر می کنیم. همه نامه ها زیبا و دلنشین بودند که از این رو برای همیشه بعنوان یکی از صفحات وبلاگ باقی خواهد ماند.

و اما طبق بیشترین آراء، یک سیم کارت اعتباری همراه اول جایزه این مسابقه تقدیم خواهد شد به:

 

 

خانم فرشته سعیدی

 

--------------------------------------------

از حضور تک تک دوستان در این مسابقه کمال تشکر را داریم.

برای برگزیدن بهترین نامه، مدت دو هفته ( اول تا چهاردهم خرداد) در نظر گرفته شده است تا فرصت کافی برای خواندن همه نامه ها وجود داشته باشد.

رای دهی برای عموم آزاد است و رای دهندگان می بایست در بخش نظرات همین پست آدرس وب یا ایمیل خود را وارد کنند (آدرس ایمیل نمایش داده نخواهد شد).

هر شخص فقط یکبار و مجاز به انتخاب یک نفر می باشد برای این کار کافی است تنها نام "شخص مورد نظر" را ارسال کنید.

یادآوری می شود که "آی پی" های مشابه در شمارش آراء، محاسبه نمی شوند.

 

 شکلک ها کف زدن تشویقبرای دیدن نامه ها اینجا کلیک کنید. شکلک ها کف زدن تشویق

 ----------------------------------------------

باسلام"زیباترین نامه من به خدا" عنوانیست که برای مسابقه وبلاگمون در نظر گرفته شده است .از تمامی مخاطبان و بینندگان وبلاگ سایه روشن دعوت می شود تا در این مسابقه شرکت نمایند
با انتخاب حداکثری مخاطبان، یک نفر به عنوان برنده، هدیه ای کوچک و ناقابل دریافت خواهد کرد.

شرایط مسابقه:


حرف دل شخص بودن(تکراری نبودن و کپی برداری نشدن از مطلب دیگران)

زمان مسابقه:

از اول اردیبهشت(93/2/1) تا سی و یکم اردیبهشت(93/2/31) ،وقت دارید نامه های زیبای خود را در بخش "نظر"همین صفحه قرار دهید .نامه های شما به اسم شما درصفحه ای جداگانه گذاشته خواهد شد و طبق نظر مخاطبان ،بینندگان وهیات داوری برنده اعلان خواهد گردید.

لطفا حتما آدرس ایمیل و یا تلفن خود رادرج نمایید تا در صورت برنده شدن با شما تماس گرفته شود.

**توجه:آدرس ایمیل و یا شماره تلفن شما نمایش داده نخواهد شد.


ما(محدثه و روبینا)دوست داریم شما برنده مسابقه ما باشد.


موفق باشید

روبینا


نظرات 96 + ارسال نظر
فرشتهــ 33‌ " غایب همیشه حاضر " پنج‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:00 ب.ظ http://fereshteh33.blogfa.com/

سلــآم و درود بر شمــآ ...

" میلـآد با سعادت تنهــا منجــی‌ عالــم بشریت بر شمــآ مبارک باد "

با دلنوشته ای‌ به مناسبت تولد امام مهربونیــا به روزم ...

خوشحــال میشـم تشریف بیارید ...

******** [گل][گل][گل] ********

ســــــلام
عید شما هم مبارک
الان میام..

فرشتهــ 33‌ " غایب همیشه حاضر " چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ http://fereshteh33.blogfa.com/

انشاالله که یه روز میای عزیزم ...

منم ازت استقبال میکـــنم...
مرسی توام همینطور ،خوشحالم از آشنایی با آبجی‌ مهربونی مث شمــآ ...

مرسی عزیزم از لطفت؛ حتما یه بارهم که شده میام...
ممنون گلم به وجود دوستانی مثل شما افتخار می کنم

سعید چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ب.ظ http://boghze-deltangi.blogfa.com/

تلخیـ اینـ روزـهایمـ را ببخشید …
دیگر قندیـ در دلمـ آبــ♥ـــ نمیـ شود . . .
واسم دعا کنید
مرسی

بروی چشم، اگر قابل باشم..

فرشتهــ 33‌ " غایب همیشه حاضر " شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ http://fereshteh33.blogfa.com/

بسیار ممنونــم از تبریک صمیمانتون فاطمه شادکانی و Banooye Mahtab عزیز

انشاالله دنیا به کامتون باشه و همونی‌باشید که خدا و حجتّش میخوان ...

یا علـــی ...

ممنون، انشالله...

فاطمه شادکانی شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:49 ب.ظ http://hamishebahar-92.blogfa.com/

سلام خیلی تبریک میگم به فرشته سعیدی بابت برنده شدنش

Banooye Mahtab شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:35 ب.ظ http://bachemosbat274.blogfa.com

بههههه سلام.
تبریک میگم به فرشته خانم. مبارکتون باشه.
محدثه جون ای کاش نامه شون رو میذاشتین تا دوباره بخونیم.

سلام عزیزم
هم در ادامه مطلب می تونی بخونی هم از قسمت web page که زیر ارشیو مطالب هستش

behrang شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 07:17 ب.ظ http://behrang53.persianblog.ir

او هم آدم است.

اگر دوستت دارم هایت را نشنیده گرفت غصه نخور!

اگر رفت گریه نکن!

یک روز چشمان یک نفر عاشقش میکند!

یک روز معنی کم محلی را میفهمد!

یک روز شکستن را درک میکند!

آن روز میفهمد آه هایی که کشیدی از ته دل بود!

آن روز میفهمد شکستن یک ادم تاوان سنگینی دارد!

زیبا بود

ارمغان شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ http://deldadegy3.blogfa.com

سلام گل...
ممنونم که سر زدی...
چه هدیه ای...!ماشاءلله...
اشکالی نداره عزیزم...
نامه ی برندتونم قشنگه...
ممنونم که سر زدی خانمی...

ممنون از حضورت

فرشتهــ 33‌ " غایب همیشه حاضر " شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:31 ب.ظ http://fereshteh33.blogfa.com/

سلــآم محدثه و روبیــآی عزیزم ...

خداقوت بابت تلاش ها و زحمات چن هفتتون به خاطر پست کردن نامه ها و انتخاب برنده ...

خیلـــی خوشحال شدم واقعا نمیدونم چه جوری بگم ...

سپاســ از همه ی کسایــی که دلنوشته ی منو انتخاب کردن...

در پنـــآه یکتـــآی بــی همتـــآ شاد و سربلند باشیــد ...

سلام عزیزم
ازطرف خودمون و همه دوستان عزیز سایه روشنی بهت تبریک میگم

الهام شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ http://meslehichka30.blogf.com

میشه روزاعلام نتایج روبگین؟

علیرضا شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ق.ظ

هیـــه! امروز 17-ام هــ
جایزه رو رفتین از شمال بخرید؟
در ضمن آی پی های مشابه در شمارش آرا محاسبه نمی شوند که یعنی تقلب نشه؟ من توی مسابقه بعدی حتما تقلب می کنم.

هیئت داوران درحال بررسی می باشد

سیستم طوری طراحی کردیم که متقلب ها رو حذف می کنه

محسن سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:42 ق.ظ http://www.mohsen6452.blogfa.com

بازگشتم...

هر چند خسته...

اما بازگشتم...

و فکر میکنم که خوب باشد......


آقای ظریف ؛

ما دلواپسیم...تو دلاور باش..

بازگشتت مبارک

نادرحبیب الهی(ریش سفید) دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:11 ب.ظ http://hoo110.ir

نامه هایم به خدا

نامه های تنهایی هایم به تنها

نامه ی شماره 369

کم طاقت و لوس شده ام.... مرتب اشک می ریزم به پهنای صورتم.... حتی در محل کار هم نمی توانم خودم را کنترل کنم و تند و تند به سمت دستشویی می دوم.... حالا دلم شور او را می زند.... اینهمه آه نگیرد دامنش را خدا جانم.... خدایاااااااااا التماست می کنم مرا قوی کن ..... و او را اگر گناهی دارد ببخش....
[ دوشنبه دوازدهم خرداد 1393 ] [ 8:49 ] [ بنده ی تنها ] [ یک نظر ]
نامه ی شماره 368

دلمو خوش کن خدا جونم.... دلمو خوش کن ...
تو بلدی....

تو و فقط تو راهش رو می دونی ....

تو می تونی تو کمتر از لحظه ای منو از این بدحالی نجاتم بدی ....





[ یکشنبه یازدهم خرداد 1393 ] [ 16:0 ] [ بنده ی تنها ] [ 2 نظر ]
نامه ی شماره 367

گاهی دلم می خواهد خودم را بزنم به نفهمی...
که مثلا یادم نیست که تو هستی.... با این عظمتت .... با این حجم عظیم مهرت....

تا تو بیایی...

آرام روی شانه ام بزنی و بگویی ام....

آهای تنها.... هوایت را دارم...

تا گر بگیرد تمام وجودم از یادآوری حضور تو....

گاهی کیف می کنم که تو ناگهان غافلگیرم می کنی با عشق بی نظیرت وقتی من مثلا حواسم نیست....

[ پنجشنبه هشتم خرداد 1393 ] [ 0:38 ] [ بنده ی تنها ] [ یک نظر ]
نامه ی شماره 366

میخوانمت به هزار زبان....
تو خدای بخشنده و مهربان منی ....

تو خوبترینی ....

الهی شکر که هستی ....

[ دوشنبه پنجم خرداد 1393 ] [ 10:59 ] [ بنده ی تنها ] [ یک نظر ]
نامه ی شماره 365

خدایا.... مرا دوست داشته باش....

زیاد دوست داشته باش...

دوست داشتن تو به من قدرت می دهد....

وقتی نشانه های دوست داشتنت را در زندگیم می بینم یکسره لبخند می زنم....

البته گاهی هم بغض می کنم و دو سه قطره اشک می ریزم....

مثل دیشب....

که دلم می خواست آسمان را با صدای رعد و برقش بغل کنم و های های گریه کنم ....

اما فقط دو سه قطره اشک ریختم....

همه ی همه اش از عشق تو بود....

تو که دوستم داشته باشی زیبا می شوم....

مادرم می گوید پوستت چقدر خوب شده...

خواهرم می گوید این رنگ مو چقدر به تو می آید....

و همه فکر می کنند جوان شده ام....

تو که دوستم داشته باشی... نمی ترسم...

پدر همسر می گفت تو در هنگام اذان و باران دعا را زود مستجاب می کنی ....

بارها به خودم گوشزد کرده ام تا این زمانها را از دست ندهم....

اما زبانم هی نمی چرخد چیزی از تو بخواهم جز اینکه دوستم داشته باشی ....

به قول استاد جانم از بزرگ، بزرگ بخواهید....

و من از تو دوست داشتنت را می خواهم....

ممنون خیلی زیبا بودن

فرشتهــ 33‌ " غایب همیشه حاضر " یکشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:49 ب.ظ http://fereshteh33.blogfa.com/

شعبان شد و پیک عشق از راه آمد

عطر نفس بقیه الله آمد

با جلوه سجاد و ابوالفضل و حسین

یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد
.
.
.
اعیـاد شعبانیه بر جمیع دوستداران اهل بیت(ع) مبارک باد
.
.
" اللهــم عجــل لولیک الفــرج "

ممنون عزیزم

[ بدون نام ] شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:34 ب.ظ http://danayeeshgh71.blogfa.com/

شعبان ماه عیدها و عید ماه‏هاست . حلول ماه مبارک شعبان المعظم ماه پیامبر اعظم(ص) ماه عشق و رحمت خداوندی و اعیاد خجسته شعبانیه بر همگان مبارک باد.

انسان پنج‌شنبه 8 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ب.ظ http://behappi.blogsky.com

سلام
متاسفم من نمیتونم انتخاب کنم
برام سخته

سلام
می دونم..

فرشتهــ 33‌ " غایب همیشه حاضر " سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:37 ب.ظ http://fereshteh33.blogfa.com/

سلــام عزیزم ...

من شرکت کننده ام نمیشه که نظــر بدم !!

مشتاقانه منتظــر نتیجه ی مسابقه هستــم

در پنــآه یکتــآ آفریدگــآر هستـــی‌شاد باشیــن

سلام
عزیزم شما هم حق رای داری

هومن سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ب.ظ http://alban.blogfa.com

خاطرات تو همانند دکتریست که

من بابت مریضی ام فقط به او سر میزنم !

جالب اینجاست که من هر روز مریضم

و دکتر هم تسکین بلند. نمیفهمد

ارمغان سه‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:07 ب.ظ http://deldadegy3.blogfa.com

عید توهم مبارک...
چشم...
میخونم و خبرش و بهت میدم...
ایام به کام دلتون...

فاطمه شادکانی یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ http://hamishebahar-92.blogfa.com/

سلام عزیزم

این نامه ها همش قشنگه چون گیرنده تمام نامه ها کسی نیست جز خدا و رای تمامه نامه هاست .



بعد هم از من بر نمیاد که دیگر نامه ها رو نادید بگیرم و با کمال خود خواهی نام خودم رو اتخاب کنم .

سلام عزیزم
شما بزرگواری

الهام یکشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:39 ق.ظ

چرانامه منونذاشتین؟؟؟؟؟؟؟نامه:یه روزی ازهمین روزا......

عذرخواهی می کنم عزیزم، چون به اشتباه در بخش نظرات تایید شده بود از قلم افتاد...
سومین نامه نامه شماست

ارمغان شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:10 ب.ظ http://deldadegy3.blogfa.com

عزیزم ممنونم............

خواهش می کنم

۩۞۩ آفتاب ۩۞۩ جمعه 2 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:45 ب.ظ http://asemanabri3.persianblog.ir/

کوچه ای را بود نامش معرفت ... مردمانش با مرام از هر جهت ... سیل آمد کوچه را ویرانه کرد ... مردمش را با جهان بیگانه کرد ... هرچه در آن کوی بود از معرفت ... شست و با خود برد سیل بی صفت ... از تمام کوچه تنها یک نفر ... خانه اش ماند و خودش جست از خطر ... رسم و راه نیک هرجا بود و هست ... از نهاد مردم آن کوچه است ... چونکه در اندیشه ام اینگونه ای ... حتم دارم از بچه های آن کوچه ای ...

سلام
ممنون از حضور پرمهرتون

ارمغان چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:51 ب.ظ http://deldadegy3.blogfa.com

سلام...
ممنونم که سر زدید...
نظر لطفته خانمی...
نمیدونم...اما نه... دوست دارم بخونن و نظر بدن..اما به عنوان شرکت تو مسابقه..نه...ممنونم...
بله حتما...
لینکتون کردم...

سلام
ممنون که جواب دادی باشه هرطور که مایلی...
شما هم لینک شدی

مـــــادرانه چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.ghalbemadar.blogsky.com

نامــه من به خـــدای من ...

اول سلام به خالق مهربون تر از 1000 پدر و مادر مهربون.

خدای خوب و مهربون من" هر روزم و با نام تو و سلام با

مهدی موعود (عج) شروع می کنم .

و ایمـان دارم " قلب هر مـؤمن خـانه خـداستــــ "

در خـانه خـدا " غیر خـدا را جـای نــدهیم و از او در هر

حـال استعـانتــــ بجـوئیم ...!

پـس ؛ بــه خـدا تـوّکل کـنیم ،

و ایـمانمون و نبـازیم و نا امـیـد "

از درگـاه الـهی " درهـیچ زمـان نـشیم ... !!!

همیشه خداوند حواسشون به ما هست ،

حتی در زمان نا امــیدی ...

☆°★°☆°★°☆°★°☆
... ... ... در بیمارستان دکترها کاملاً از حال فرزندم؛

نا امــید بودن ...

و می گفتند ممکن است 6 ماه در کـــما باشد .

پشت در ( I C U ) ... آیة الکرسی می خوندم ... و

با اطمینان 100% " می گفتم :

خدایا خودتون فرمودید ، اگر 4 تا آیة الکرسی ؛ بخونی ؛

4 ملک مقّرب من حافظند .

و اگر 5 تا آیة الکرسی خوندی ، خودم حافـظم ...

منهم " 5 تا آیة الکرسی میخوندم و به فرزندم و مابقی

بیماران فوت می کردم ...

و با اطمینان که فرزندم حتماً با سلامتی"

از ( ICU ) بیرون می آید "

روی صندلی مشغــول به دعــاخـوندن می شدم .

8 روز کار من همین بود ... و خــداوند فرزندم را به من

بعد از 8 روز برگرداندند.

و بعد از بـهوش آمدن ... ،

اولّین حـرفی که با اشک ریختن گفت :

چـــرا ؟

این قـدر اصـرار کـردی به خــداوند که من بر گـردم ... ،

من در بـهشتــــ با شــهدا بودم ...


حضرت امیرالمؤمنین علــی علـیه السـّلام :

از قلبــــــ تعبیر به (مــعـدن) مى‏کنند ،

که همه چــیز در آنجــا است.

قلـبــى کـه در سـینه مـن و شـما با یاد خــداستـــــ .

و قلـبــــــ "عـرش خــداستــــــ

شــاد و پیروز و سرافراز باشید .



☆°★°☆°★°☆°★°☆°★

ارمغان سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:31 ب.ظ http://deldadegy3.blogfa.com

سلام خانمها...
تو مسابقع نمیخوام شرکت کنم...
همین طوری فرستادم...
دلنوشته های خودمه...
تایید نکنید نظراتم رو...ممنون میشم....
موفق باشید...

سلام
ممنون که سر زدی
تو مسابقه نمی ذارم اما طبق توافق تاییدش می کنم تا بقیه هم بخونن
مرسی

ارمغان سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ http://deldadegy3.blogfa.com

خدایم....

تو آشنایی با حرف حرف واژه هایی که از دلم بر می خیزد...

مهربانم این روزها که میگذرد بیشتر از هر زمانی دلم می گیرد...

تنگ می شود...

آنقدر تنگ میشود که احساس میکنم دیگر دلی برایم باقی نمانده است...

این روزها بیشتر از هر زمانی وجود حقیرم خواهان توست...

انگاری این روزها از چهره ام چیزی میبارد...

چیزی شبیه باران...

بارانی به شدت درد...

دردی به وسعت غم...

و غمی به درازای عمر...

غمی که بر قلبم رسوخ کرده است و نفس هایم را به شماره انداخته است...

ای تکیه گاه بی پناهی های من! تمام وجودم در انبوه دلتنگی ها و غم ها یخ زده است...

ای نیایش شعر های شبانه ام فاصله های میانمان را خطی بزن تا دلم گرم شود به داشتنت ،به بودنت...

تنها کسم آغوش گرمت را برایم بگشای...

میخواهم به جان بچشانم لذت پیوستن به معشوق را....

ارمغان سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ http://deldadegy3.blogfa.com

خدایم...
یاریم کن..
حس غریبی ست ...
امشـــب دلتنگــترین شـــب اســت و من دلتنــگ ترین دلتنــگ ها...
در ایــوان کوچک دلتنگــی هایـم می نشینـم و باد دسـت نوازشـی بر موهای بلنـد و پریـشانم می کشد...وذهن آشفتـه ام را بــا خـود به کـوچـه پس کوچــه هــای گذشــته میـبرد...
و برایم تداعــی کننده ی خاطــره هایـی ست که با هر بار یـادآوریــشان جـان بر کـف میدهـم....
خاطـره ی لبخنـد های گـاه تلـخ و گـــاه شیـریـن....
خاطره ی اشکـهای بـی وقفـه در فـراق وگاه اشکهایـی ازشــوق دیـدار هــر لحظــه برایــم زنده میشــود....
لبخنــدی تلــخ بر چــهره ی بهت زده ام نقــش مــی بـندد ... لبخندی که پشتش هزاران بغض سهمگین نشکسته پنهان شده است ....
پلکــهایم داغــی سوزنده ای را احـساس می کــنند...
قطــرات اشــک که گــرمــای یــاد و خاطــره اش را دارنـد ، بر چهــره ی آکــنده از غمــم رقــص کنــان بر دفــتری که یــاد آور لحظات با او بودن است جاری میشوند... به گمــانم این اشکــهای بی قــرار هم مــرگ را در لابه لای خط خــورده هــایی که گــواه بودنــش هســتند دوست می دارند...
خاطــرات چنــان در تار وپــود تــن بی طاقــتم رخنه کــرده اند کــه ... نمی گــذارنــد حــتی لــحظــه ای را برای خود بگذرانم....
خودی کــه مــدت هاست هوایش هوای آسمانی ست که ابر چشمانش شب و روز میبارد....
دلم پــر بــار پینــه های دلتنــگی ....و چشــمانــم خــانــه ی همیشـــگی غــم اســت....
دلم میخواهم تمامی خاطرات را به دست باد بسپارم تا با خود به بیکرانها ببرد....
دلم میخواهد رها شوم از عطر گاه خوش و گاه ناخوششان....
دلم میخواهد رها شوم از احساسی که دیگر نبضی برای نوشتن عاشقانه هایم ندارد....

از دلنوشته های قشنقتون ممنون.حس قشنگی دارند کاش دوست داشتید جز شرکت کنندگان مسابقه ما باشید
موفق باشید"روبینا"

ارمغان سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:15 ب.ظ http://deldadegy3.blogfa.com

در روزها و شب هایی که یک رنگ اند و سیاه...
در روزهایی که دردها بدون نگاهی به شانه های نحیفم قد صبوری هایم را خم میکنند....
روزهایی که گلویم جایگاه بغض هایی شده است که به سادگی قصد شکستن ندارند...
روزهایی که احساس میکنم دلتنگی هایم حجمشان آنقدر بزرگ شده است که دیگر در دل جای نمیگیرند...
خدایم تنها تو را میخوانم ....
تو را فریاد میزنم....
تویی که محبت در زیر سایبان دستان پر مهرت جای میگیرد...
تویی که ستارگان نورشان را از افق نگاه مهربان تو می گیرند...
تویی که خورشید گرمارا از وجود سرشار از آرامشت الهام می گیرد...
خدایم یادت که در تک تک لحظاتم حضور داشته باشد...
دنیایی از نور در من هبوط میکند...
تمام نا امیدی ها امید و تمام سیاهی ها سپید میشوند....
خدایم کاسه ی درویشی من همیشه آماده است برای دریافت جرعه ای محبت از جانبت....
خدایم در کنارم باش و دل شکسته ام را بند زن....
گره گشایی! گره تک تک بغض هایم را باز کن....
پناه بی پناهانی...پناهم ده!
خدایم دستانم را نه ،قلبم را در دستانت بگیر تا این بار به جای غم، آرامش میهمانش باشد......

ارمغان سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:12 ب.ظ http://deldadegy3.blogfa.com

خدایم....
تو آشنایی با حرف حرف واژه هایی که از دلم بر می خیزد...
مهربانم این روزها که میگذرد بیشتر از هر زمانی دلم می گیرد...
تنگ می شود...
آنقدر تنگ میشود که احساس میکنم دیگر دلی برایم باقی نمانده است...
این روزها بیشتر از هر زمانی وجود حقیرم خواهان توست...
انگاری این روزها از چهره ام چیزی میبارد...
چیزی شبیه باران...
بارانی به شدت درد...
دردی به وسعت غم...
و غمی به درازای عمر...
غمی که بر قلبم رسوخ کرده است و نفس هایم را به شماره انداخته است...
ای تکیه گاه بی پناهی های من! تمام وجودم در انبوه دلتنگی ها و غم ها یخ زده است...
ای نیایش شعر های شبانه ام فاصله های میانمان را خطی بزن تا دلم گرم شود به داشتنت ،به بودنت...
تنها کسم آغوش گرمت را برایم بگشای...
میخواهم به جان بچشانم لذت پیوستن به معشوق را....

ارمغان سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 09:53 ب.ظ http://deldadegy3.blogfa.com

سلام...
وب جالبی...
تبریک...


تـو زندگـی..
یکــ جایی هستــــ ، بعـد از کلی دویدن
یهـو وایمیستی
سرتو میندازی پایین
و آروم میگی:
« دیگه زورم نمی رســـهــــ ...!!

پویا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.aftabyazd.persianblog.ir

بعضی روزها
دلم برایت بیشتر تنگ می شود
خدای من
گاه به پرندگان هم حسودیم می شود
دو بال برای پرواز
آسمانی برای بال گشودن
و پروازی نزدیک به تو
اما من
پابند زمین
و دل در گرو آسمان
دنبال تو می گردم

پویا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:04 ب.ظ http://www.aftabyazd.persianblog.ir

نظر اولی برا خودم نبودها

پویا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:00 ب.ظ http://www.aftabyazd.persianblog.ir

وقتی برای خدا نامه ای می نویسی
نگاهت پر از پرواز می شود
دلت عاشق می شود
سینه ات تند تر می زند
و شیفته رفتن
کلمات بر لبت جاری می شود
و دستها واسطه نوشتن نامه ای برای خدا
حتی
ابری سفید
برایت لحظه ای تفکر می شود
که خدا دستور سیراب کردن کدامین زمین را به او داده است

پویا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:46 ب.ظ http://www.aftabyazd.persianblog.ir

بایـــد خدا را صدا بــــــــــزنم
یک میز دونفره
دو صندلی
یکی من
یکی خدا
حــــرف نمـــــــیزنم
نــــــگاهم کافیــــــست
خدا که باشد انگار نه انگار تنهایم
بگویم خدایا
در این دنیایت تنهایم
هر روز نگاهم به آسمان است
کی در این زندان گشوده می شود
کی وقت پرواز فرا می رسد
هر روز پرنده هایت را سیر دل تماشا می کنم
تا مبادا پرواز فراموشم شود
خدایا چشم به راه آمدنم
دیروز چه شاد بودم
وقتی دکتری می گفت
آماده شنیدنش هستی یا نه
ترسی از رفتن نداری ؟
و من می گفتم دکتر آخرش رو بگو
چمدان دلم رو بستم و منتظر اومدن قطار چشم به راه موندم
نکنه این بارم از رفتن جا بمونیم
همه مهاجریم
مهاجر زمان
در سفری از او به او
با کوله باری از دلتنگی های این هبوط بی پایان
و این تبعیدگاه اجباری
در سنگلاخی هزاران فرسنگ دور تر از مهربانیهای خدا
و در انتظار بازگشت
خدایا کنار تو ، حتی جهنمت هم برای من زیباست

پویا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:47 ب.ظ http://www.aftabyazd.persianblog.ir

خدای من
آنقدر کلمات عاشقانه ، بیش از من برای تو نوشته اند که دیگر حرفی برای من نمانده است
آسمان آبی دنیایت ، شده سقف راز و نیازهایم
با ابرهایت سخن می گویم و مهربانی را می طلبم
....

پویا سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:44 ب.ظ http://www.aftabyazd.persianblog.ir

خدا با ما هست
گر سینه شود تنگ ، خدا با ما هست
گر پای شود لنگ ، خدا با ما هست
دل را به حریم عشق بسپار و برو
فرسنگ به فرسنگ ، خدا با ما هست ...

سمیرا پاوه نژاد دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:19 ب.ظ

خدایا دوستت دارم

بخاطر بخشش هایت

بخاطر مهربانی هایت

بخاطر زیبایی هایت

خدایا تو را شکر می گویم

شکر بابت اینکه همیشه و در همه حال هوای من را داشتی

خدایا از تو شرمنده ام

شرمنده بابت تمام بدی ها، قصور ها و نافرمانی هایم

خدایا تو تنها کسی هستی که وقتی مستعسل و درمانده ام و راه به جایی ندارم ،آنگاه که همه چیز را به تو میسپارم خیالم راحت تر از همیشه است

دستم را بگیر...هیچگاه مرا بحال خود وانگذار...فراموشم نکن

مطمئن هستم که خود را به تواناترین،داناترین و مهربانترین سپرده ام

خدای عزیز، تو هستی که دردهای مرا می دانی، فقط و فقط به تو توکل دارم

ای مهربانترین ..ای یکتای هستی

رویا دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:49 ب.ظ

صدای پژواک عشق را با وجود تو حس میکنم

رحمتت بر تمام هستی چه عادلانه است

در پرده گرفتن عیوبم مرا از شرمساری نزد بندگانت نجات می دهد

توانایی محضت مرا امیدوار میکند

مهربانیت حس قشنگیست که بر دلم می تابد

اینکه همیشه هستی مرا مطمئن تر میکند تا دستم را در دستان امن تو بگذارم

با توبه پذیریت چه کنم؟!که توبه ها و غفلت هایم را بارها و بارها بخشیدی

خدای بزرگ و عزیزم ...دوست دارم چون ابراهیم خلیل تو باشم

چون یوسف عزیزت

چون موسی کلیمت

چون زلیخا،عاشقت

اما...برای خلیل و عزیزو کلیم و عاشق تو شدن،تسلیم تو بودن میخواهد

مرا کمی از قدرت لایزالت عطا فرما تا در مقابل میوه های ممنوعه دنیا مقاوم باشم

سعید یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:30 ب.ظ http://boghze-deltangi.blogfa.com

در دنیایی که یک برای تکه سیب

تمام بهشتیان زمین گیر شده اند

چه انتظار غریبی است "عدالت"...؟

سعید یکشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:59 ق.ظ http://boghze-deltangi.blogfa.com

حســــــرت !

یعنی رو به رویــــــــم نشسته ای و باز خیســـــی چشمـــانـم را،

آن دستمال خشک بی احساس پاک کنــد
سلام. ببخشید من یه هفته نبودم.

سلام
خدا ببخشه

۩۞۩ آفتاب ۩۞۩ شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:13 ق.ظ http://asemanabri3.persianblog.ir/

ای کسانی که ایمان آورده اید!
اموال و فرزندانتان شما را از یاد خدا غافل نکند و کسانی که چنین کنند زیانکارانند. منافقون آیه 9

************************

آپم ومنتظر حضور گرمتان[گل]

ممنون از حضور سبزتون

دهدز بختیاری جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.bia2dehdez.blogfa.com

سلام و درود بر شما
خیلی دوست دارم تو مسابقه تون شرکت کنتم اما تا یکی دو ماه دیگه خیلی سرم شلوغه از این بابت عذر من رو بپذیرید

سلام
ممنون، انشاءالله موفق باشید..

امیر.. چهارشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 02:43 ب.ظ http://www.sabetq1.blogfa.com

سلام .
میلاد مولا برشما هم مبارک باد.
تشکر ازحضورتان .
برایتان سلامتی وموفقیت راارزومندم .

زنده باد بختیاری زنده باد دهدز شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 07:23 ب.ظ http://bia2dehdez.blogfa.com

دری هستم

که می‌توانست به آسمان باز شود

اگر لولایش به زمین

چفت نبود...

در انتظار یار شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:54 ب.ظ http://www.torkaman.blogsky.com

سلام علیکم
خسته نباشید . خدا قوت
خیلی ممنون . عالی بود . با مطلب جدید و بسیار بصیرت افزایی منتظر حضور شما هستم . حتما سر بزنید و نظر بدید .
منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی
www.torkaman.blogsky.com

سعید شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:34 ب.ظ http://boghze-deltangi.blogfa.com

خرابتم

نذار هرکی از کنار ما رد می شه

بگه این خراب شده مال کیه !

من شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:37 ب.ظ

کی میگین کی برنده شده؟

آخر ماه همه نامه ها رو انتشار می دیم تا خودتون بهترین رو انتخاب کنید..

امیر.. جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:27 ب.ظ http://www.sabetq1.blogfa.com

سلام .
شب خوش
تشکر ازحضورتان .
موفق باشید

سعید راعی پنج‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:16 ب.ظ http://SAEEDTEKNOO.blogfa.com

سلام بعدا پست جدید میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد