سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

راز ملکه های دارای پوست زیبا و شفاف فاش شد!

راز ملکه های دارای پوست زیبا و شفاف فاش شد  

 

اگر زیاد اهل لوازم آرایشی، انواع کرم‌ها یا مراقبت‌های پوستی نیستید و دنبال راه دیگری برای زیبایی پوستتان هستید به مواد غذایی اعتماد کنید. خوردن این غذاها بسیار بهتر از استفاده از لوارم آرایشی است و تاثیر زیادی در شفافیت پوست دارد.پس بیایید به نعمت های خداوند اعتماد کنیم.

مواد غذایی سرشار از پروتئین را دریابید

سینه‌ی مرغ بدون پوست، ماهی، انواع لوبیا، آجیل و مواد غذایی حاوی پروتئین دارای موادی هستند که با اثرات مخرب رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کنند. زمانی که پروتئین هضم می‌شود اسید آمینه‌هایی آزاد می‌کند که نقش موثری در ساخت سلول‌ها دارند.  

"ادامه مطلب را بخوانید"

اگر ذخیره‌ی این اسید آمینه‌ها بالا باشد احیا و بازسازی سلول‌های پوستی و کلاژن به خوبی انجام می‌گیرد. توصیه می‌کنیم پروتئین‌های کم چرب مصرف کنید. سلول‌های پوستی به میزان زیادی مایعات نیاز دارد تا غشای نرمی داشته و مواد مغذی مورد نیاز خود را جذب کنند. برای داشتن پوستی نرم و مرطوب، 6 تا 8 فنجان آب بنوشید. 

خواص سیر

سیر حاوی پولیفنول‌هایی است که از پوست حفاظت می‌کنند. یک سیر کوب دم دستتان باشد و به غذاهایتان سیر له شده اضافه کنید. توصیه می‌کنیم روزی یک حبه سیر میل کنید.

سویا بخورید

مطالعات نشان داده، سویا می‌تواند برخی تاثیرات مضر آفتاب روی پوست را برطرف کند یا روند آن را کاهش دهد. مکمل‌های حاوی سویا که حاوی ترکیبات ویتامینی، پروتئین از نوع پروتئین موجود در ماهی‌ها و ترکیبات موجود در چای سبز و سفید هم بودند، 6 ماه پس از شروع، مصرف ساختار پوست را تقویت و برخی از چین و چروک‌های پوست را برطرف می‌کنند.


غذاهای استثنایی مناسب پوست مصرف کنید

در چین باستان ملکه‌ها برای زیبایی پوست و محافظت از آن رموز خاصی داشتند که به شاهزاده‌های پس از خود منتقل می‌کردند. برخی از این رازها شامل رژیمهای غذایی به خصوصی بودند. برخی از این غذاها غذاهای خارجی گران قیمت بودند و برخی از آنها غذاهایی بودند که امروزه نیز به راحتی در دسترس هستند.

این رژیمهای زیبایی باستانی غذاهایی هستند که به سلامت پوست کمک می‌کنند مانند آلبالو، گیلاس، سویای سیاه، گردو، عناب و برخی خوراکی‌های مشابه. همچنین مرکبات هم به عنوان خوراکی‌های التیام‌ بخش که حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان هستند به سلامت پوست شما کمک می‌کنند. 

اگر پوست خشکی دارید کمی‌بیشتر روغن کتان، روغن کنجد، روغن زیتون و روغن خالص نارگیل مصرف کنید. هر روز آووکادو، مقداری آجیل و دانه‌های مختلف مصرف کنید. خصوصا بلوط، فندق، گردو و تخمه‌ی آفتابگردان مواد مفیدی هستند. ماست مصرف کنید، خوردن دوغ زیاد نیز معجزه می کند. 

 

توسط:محدثه

نظرات 1 + ارسال نظر
آب سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ http://bluesky70.blogsky.com

سلام گلم.مرسی که به وبلاگم سر زدی.شما وبلاگ قشنگی داری

سلام عزیزم
ممنون، بازم به ما سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد