سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

نامه خدا به بنده دل شکسته!

نامه خدا به بنده دل شکسته!

می دانم هر از گاهی دلت تنگ می شود. همان دل های بزرگی که جای من 

 

در آن است، آن قدر تنگ می شود که حتی یادت می رود من آنجایم.
 

دلتنگی هایت را از خودت بپرس و نگران هیچ چیز نباش!
 

هنوز من هستم.
 

هنوز خدایت همان خداست! 

هنوز روحت از جنس من است!

  

اما من نمی خواهم تو همان باشی!

 

تو باید در هر زمان بهترین باشی. 

نگران شکستن دلت نباش!                                                             

"ادامه مطلب را بخوانید"

می دانی؟ شیشه برای این شیشه است چون قرار است بشکند.

و جنسش عوض نمی شود ... 

 

و می دانی که من شکست ناپذیر هستم ... 

 و تو مرا داری ...برای همیشه!

 

چون هر وقت گریه می کنی دستان مهربانم چشمانت را می نوازد ...

 

چون هر گاه تنها شدی، تازه مرا یافته ای ...

 

چون هرگاه بغضت نگذاشت صدای لرزان و استوارت را بشنوم، 

صدای خرد شدن دیوار بین خودم و تو را شنیده ام!

 

درست است مرا فراموش کردی، اما من حتی سر انگشتانت را از یاد نبردم!

 

دلم نمی خواهد غمت را ببینم ...

 

می خواهم شاد باشی ...

 

این را من می خواهم ... 

تو هم می توانی این را بخواهی. خشنودی مرا. 

من گفتم : وجعلنا نومکم سباتا (ما خواب را مایه آرامش شما قرار دادیم)

 

و من هر شب که می خوابی روحت را نگاه می دارم تا تازه شود ...

 

نگران نباش! دستان مهربانم قلبت را می فشارد.

 

شب ها که خوابت نمی برد فکر می کنی تنهایی ؟ 

اما، نه من هم دل به دلت بیدارم!

 

فقط کافیست خوب گوش بسپاری!

 

و بشنوی ندایی که تو را فرا می خواند به زیستن!

 

پروردگارت ...
 

با عشق !  

 

توسط: محدثه

نظرات 3 + ارسال نظر
کردوان دانلود پنج‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ http://mahdizarei30.blogsky.com

*ســـــلام*
*وبلاگ زیبا و پرمحتوایی دارید*
*لـــــطفا به وبـــــلاگ من هم سر بزنیـــــد*
*لـــــطفا وبـــــلاگ من را به دوســـــتان خود معـــــرفی کنـــــید*
*لطفا ایمیل خود را در خبرنامه وبلاگ من ثبت کنید تا هر روز مطالب پرمحتوایی به ایمیلتان ارسال شود *
*هر وقت که ایمیل خود را ثبت کردید بهم خبر بدید در بخش نظرات تا از شما قدردانی بکنیم*
*در وبلاگ من نرم افزار و بازی کامپیوتری، انیمیشن وفیلم ،ترانه و مستند،مداحی،سریال،خبر،مدرسه،خرید پستی،کلیپ آموزشی،کلیپ ورزشی،ویندوز،بازی و نرم افزار آندروید،کتاب،جاوا،سیمبین... است*
*لطفا به وبلاگ من سر بزنید وچیزهایی که لازم دارید را دانلود کنید*
*اگر چیز دیگری لازم داریدکه در وبلاگ نیست فقط لازم است یک نظر بدهید تامن اون رو در وبلاگ خود آماده کنم.*
*لطفا مواردی که در وبلاگ من دانلود کردی بعدش نظر بده که آیا برنامه خوبی بوده یا نه یا دانلود میشده یانه فقط نظر درباره ی مطالبی که دانلود کردین نظر بدهید.*
*نظر یادت نره.*

سلام
ممنون که به ما سر زدید و نظر دادید
چشم حتما...

غریبه چهارشنبه 1 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:31 ب.ظ http://www.myonlyseat.blogsky.com/

عرض سلام و ادب و احترام

پیش از هر چیز ازتون تشکر میکنم بابت اینکه قدم رنجه کردین و نیمکت بنده رو با حضورتون منور فرمودین .. همچنین پیشاپیش عیدتون رو هم تبریک عرض میکنم .

با اینکه حدود شش ماه از عمر سایه روشن تون بیشتر نمیگذره و این محفل دو تا نویسنده داره اما مطالب قوی و منظمش نشان دهنده قدرت نویسندگانش در نوشتن و تعهدشون در بروز کردن داره . همین دو مولفه برای ساختن یک وبلاگ بی نظیر کافی خواهد بود

امیدوارم که همیشه با همین قدرت به کارتون ادامه بدین و روز به روز هم به تعداد خوانندگان تون اضافه بشه .. ضمنا از محدثه خانم هم به خاطر مطالب زیباشون درخصوص قرآن مصور تشکر ویژه میکنم .

برای اینکه کامنتم بی نظر نباشه، عارضم که نامه خدا به ... من رو یاد این حدیث شریف انداخت :
امام جعفر صادق‌علیه السلام می فرمایند :
القلب حرم الله فلاتسکن فی حرم‌الله غیرالله
دل خانه خداست پس غیر خدا را در خانه خدا جای مده.

و من الله توفیق
یا حق

سلام دوست عزیز
از اظهار لطف و محبت شما بسیار ممنون و سپاسگزارم. امیدوارم نیمکت شما هم در سایه حضرت دوست پابرجا و همچنان مایه آرامش رهگذرانش باشد...
عید بزرگ ولایت بر شما هم مبارک

کردوان دانلود سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:11 ب.ظ http://mahdizarei30.blogsky.com

سلام. خوبی من شما را لینک کردم.
لطفا شما هم ما را لینک کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد