سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

سایه روشن

فرهنگی-اجتماعی-هنری

تلنگر



* آنگاه که دوست داری همیشه کسی به یادت باشد به یاد من باش که همیشه به یاد توام


{از طرف بهترین دوست شما"خدا"}



* پادشاهی در زمستان به یکی از نگهبانانش گفت:سردت نیست؟


گفت :عادت دارم 


پادشاه گفت:می گویم برایت لباس گرم بیاورند


اما پادشاه فراموش کرد ...


صبح جنازه نگهبان را دیدند که روی دیوار نوشته بود به سرما عادت داشتم ولی وعده لباس گرمت ویرانم کرد



* پروانه ها در پیله دنیا را نمی فهمند


تقویم ها روز مبادا را نمی فهمند


دریا برا ی مردم صحرا نشین دریاست


ساحل نشینان قدر دریا را نمی فهمند



* آنچه می خواهیم نیستیم  و آنچه هستیم نمی خواهیم ،آنچه دوست داریم نداریم و آنچه داریم دوست نداریم


و عجیب است هنوز امیدوار به فردایی روشن هستیم



* با سه کس هرگز دوستی مکن


1.کسی که به دوست خود خیانت میکند(به هر دلیلی)


2.کسی که به همسر خود خیانت می کند(به هر دلیلی)


3.کسی که به کشور خود خیانت می کند(به هر دلیلی)



* هیچ کس جز آنکه دل به خداسپرده است رسم دوست داشتن نمی داند



* نیما یوشیج در جشن یک سالگی فرزندش نوشت:


پسرم!یک بهار، یک تابستان، یک پاییز، یک زمستان را دیدی!از این پس همه جیز جهان تکراریست همه چیز جز 


مهربانی....



* به پاس مهربانیت هربار که از ذهنم می گذری لبخند پر مهر خدا را برایت آرزو می کنم



* هیچکس تنها نیس! ما خدا را داریم.......



* وقتی از صفات خوب دیگران تعریف می کنیم در حقیقت به احساسات عالی خود احترام می گذاریم نه ارزش 


مردم."لارشیفوکو"



* فلسفه می گوید:اتفاق اول باید در درون من رخ دهد تا{بتوانم} تا تکرار آن را در دنیای بیرون ببینم



توسط:روبینا 


نظرات 2 + ارسال نظر
انسان پنج‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:38 ب.ظ http://behappi.blogsky.com

سلام
با تبادل لینک موافقی؟
به من سر بزن

مریم سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:20 ق.ظ http://www.hamechi-name.blogsky.com

این مطلبت پر از حرف های معنی دار وقشنگ بود خیلی باهاش حال کردم!!!!!
راستی تو اولین کسی بودی که به وبلاگ ما سر زدی خیلی خوشحالم کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد